2/22/2015

Lehenengo eguna




BA AL DAKIZU ZER IKASIKO DUZUN ONDORENGO HILABETEETAN?




Bigarren lauhilabetean landuko dugu , bai Ikastolako ortuan bai bere aldamenean dagoen negutegian ere, eta agian, laborategian zenbait esperientzia egingo dugu!





Descripción: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgoY2YglK5RgP7Rr2h5Es51ZTS581WTOl4m_FNwGJVVl14K1G7vhJ9sZCnpnZZNKLsULENxaJITn_B2zVYZ02TNCNtF0lqTXDnbF4aU6vTbJfzvttR0DobU3v9LJA0RSRiUJfC9_XmatY4/s1600/2.jpg



A ZER NOLAKO INTERESGARRIA IZANGO DEN GUK EREIN EGINDAKO HAZITXOETATK LANDARETXOAK HAZTEN IKUSTEA!



ZER EGIN NAHI DUGU?
  • Hiri munduaren eta nekazal munduaren arteko erlazioa hobetu, eta errekurtso naturaletako produkziora hurbiltaraziz.
  • Prozesu naturalak ezagutzea, ereinketa aldiak, landaketa, birlandaketa... laboreen produkzioa jarraitu.
  • Natura eta ingurunea baloratu eta errespetatu.

Descripción: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcQocuGnXc9HtqDIB_y3f-bxdLP8x7OmPwvDSh0e7PuVAuAarXYUH4BNsGEFlxQcmyctA37ZO_TO3qoNKw-KjiwdC89LbgroMCfjCNrmk6JDZDtd_0kPOEgpRta2NhAQRoTUIhjTklcAc/s1600/3.JPGZER IKASIKO DUGU?
  • Lurzoruaren prestakuntza, garbiketa, ongarriztaketa naturala ez kimikoa...
  • Lurraren zatibanaketa erein eremutan.
  • Negutegiko etaortuko produktuen ereinketa urtaroen arabera eta hauen jarraipena.
  • Produktuen ustiaketa eta euren banaketa kontsumorako.
  • Ortuan zein negutegian erabili beharreko lanabesen erabilgarritasuna.
  • Laboreen izenak, irudiak eta zuzeneko identifikazioa.
  • Landareen sailkapena eta, zatiak eta ugalketa mota desberdinak
  • Laboreen egutegia eta bakoitzaren behar partikularrak
  • Negutegian hazitokiak egin eta hauetan haziak erein.
  • Laboreen birlandaketa.
  • Izurriteen kontrol biologikoa eta naturala, ez kimikoa.

ZER EKARRI BEHAR DUGU?
  1. Prakak, elastikoa, jertseia, txamarra, zapatila, botak edo katiuska zaharrak. Eguraldiak hala eskatuko duenean, txapela eta botila bat ur.
  2. Koadernoa, egunero klaseko azkenengo minututan egindakoa eta ikasitakoa idazteko.
EBALUAZIOA

  • AZTERKETAK ETA KONTROLAK:  %20. Laboreen izenak eta identifikazioa eta lanabesen izenak, identifikazioa eta baliagarritasuna.
      • Descripción: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgL0hfFrAgyAbRutnKn0s6YpUhYo4f8qPj9jmL7UhHpzXW6aUYyAeqiEX8106CzmUBuKBlmzTYK0caWWSDtJHzxcyrAhgEzBgTfMlS8Uh7u5rjtV39Ntq4dSj4r3NpPbVrbpmHjiGE5Lo/s200/4.jpgLANAK EDO PROIEKTUAK: %40.
      • Negutegiaren barruan:
        • negutegiko arauak errespetatu;
        • norberaren tokiaren eta materialen mantenimendu egokia;
        • norberaren landareen zainketa egokia.
      • Ortuaren barruan:
        • ortuko arauak errespetatu.
        • norberaren tokiaren, materialaren eta landareen zainketa egokia.
        •  
  • LAN KOADERNOA: %20. Emandako guztia bertan ondo jarrita,egutegia pegatuta eta bilatu beharreko informazioa ordenatuta eta eginda.
  • JARRERA: %20.
    • Lagunen artean errespetua, kidetasuna, laguntasuna, elkarbanatzea.
    • Naturarekiko errespetua, zainketa eta bere garrantziaz ohartu.


Descripción: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQbcxJx9bO5lZvMgpbv2Jw14arR-sVuyOVzv68I1yAV7UaIu39UWhxy8oMD_4J_l5jdgGi7LfaT-tG-VZr07FQ-Rw7SuwEYBChNTyv5tswKZy-hikcVtWv9lN7L7BDWeJLW8YwoYJQRu0/s1600/5.jpgEgunero lana, jarrera, materiala, materialen eta laboreen zainketa, garbiketa eta erabilpena kontuan hartuko dira.
Negutegiaren paretak ezin dira ikutu, are gutxiago lanabesekin.
Dena garbi eta ordenatuta gelditu behar da







Publicado 1 week ago por Arantza Aginaga


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina